30.04.2020

Практичний курс веб-аналітики: «Все під контролем!»

Курс веб-аналітики Все під контролем

Коли: 2 березня 2020
Додати до календаря: Додати до Google Calendar

Який графік: З 19:30 до 22:00 у понеділок, середу та п’ятницю
Тривалість: 3 заняття, 7,5 годин
Хто проводить: Ельдар Нагорний
Документ: сертифікат

Скільки коштує: 2400 грн.

Курс можна відвідувати у зручному для Вас форматі:
Офлайн курс: У Києві в офісі Школи маркетингу SMS.
Онлайн курс: Дистанційно, з будь-якої точки світу, беручи участь закритій у закритій онлайн трансляції на Youtube.
У запису: Відеозапис занять доступний усім учасникам курсу назавжди, що надає можливість навчатися та повторювати уроки в будь-який зручний для Вас час.

Вітаю, колеги!
Ми не хочемо піддавати додатковій небезпеці наших студентів, тому, на час карантину, пропонуємо взяти участь лише онлайн та отримати відеозапис всіх занять назавжди. Охочим ми надамо можливість повторно відвідати заняття в офісі школи після закінчення карантину.
Навчайтеся та бережіть своє здоров’я!
Ельдар Нагорний,
засновник Школи Маркетингу SMS

Лектор відповість на всі Ваші запитання як під час трансляцій, так і після закінчення лекцій та курсу.


Це повний курс з роботи з Google Analytics для маркетологів та керівників. Практика та теория, від базових принципів роботи до e-commerce, атрибуції конверсій та А/В тестування.

Ви зможете повною мірою застосовувати Google Analytics для контролю ефективності усіх маркетингових інструментів, планувати та бюджетувати розвиток власного проекту, повною мірою контролювати підрядників та виконавців.

Курс дозволить опанувати усі тонкощі застосування Google Analytics для оцінки ефективності інтернет проекту, навчить будувати стратегії вимірювання KPI, збільшувати рентабельність бизнесу та ефективність капиталовкладень.

Навчання передбачає глибоку теоретичну та практичну підготовку за всіма ключовими інструментами web-аналітики.


Ельдар НагорнийЛектор курсу: Ельдар Нагорний
Director of Operations at TBWA/MOBILE

Раніше — операційний директор фотобанку Depositphotos (США). Керував маркетингом Українського Медіа Холдингу (Киеїв) — порталы Bigmir.net, Tochka.net, I.ua; Korrespondent, Forbes, Focus, КомсомольськаПравда Україна та ін. Очолював онлайн-маркетинг холдингу Херст Шкулев Медиа (Москва) — бренди Maxim, Elle, ElleGirl, Wday, Psychologies, Счастливые Родители, MarieClaire та ін.
Стаж у маркетингу — понад 10 років.
 


Після завершення навчання Ви будете вміти:

  • Правильно налаштовувати Google Analytics для бизнесу, ставити та виконувати KPI
  • Оптимізувати розходи на рекламу та збільшувати конверсії
  • Ефективно контролювати роботу підрядників та виконавців, розбиратися у тонкощах та вивертах
  • Відслідковувати поведінку відвідувачів, оптимізувати форми замовлення, аналізувати послідовності конверсії

План занять:

Модуль 1. Основы та принципи роботи систем web-аналитики (2,5 години)

  • Сегментація аудиторії інтернет проекту
  • Загальна структура маркетингового міксу
  • Огляд систем web-аналитики
  • Методи GET и POST. Взаємодія браузеру та сайту
  • Принципи роботи Google Analytics
  • Встановлення та модернізація лічильника Google Analytics. Universal Analytics
  • Управління акаунтами, ресурсами та представлениями. Права доступу
  • Елементи інтерфейсу Google Analytics
  • Ключові терміни web-аналітики
  • Джерела трафіку, типи трафіку, source/medium
  • Поняття якості трафіку для e-commerce та контентного проекту
  • Стандартні звіти Google Analytics
  • Приклади
  • Контрольні питання

Модуль 2. Google Analytics для профессионалів (2,5 години)

  • Управління представлениями та фільтрами
  • Розширені фільтри, регулярні вирази
  • Сегменти та персональні звіти
  • Експорт даних, відслідковування пошуку по сайту
  • Налаштування відслідковування цілей
  • Розмітка подіями, callback, віртуальні сторінки
  • Розмітка кампаніями, відслідковування Google AdWords
  • Розмітка соціальних елементів, соціальні події
  • Відслідковування електронної торгівлі
  • Мультіканальні послідовності
  • Налаштування та принципи ремаркетингу
  • Змінні дані користувачів, тонкі налаштування Google Analytics
  • A/B тестування
  • Приклади
  • Контрольні питання

Модуль 3. Практичне заняття з основних інструментів Google Analytics (2,5 години) — Необхідно мати з собою ноутбук

  • Налаштування акаунту Google Analytics. Встановлення лічильника
  • Створення представлений. Права доступу
  • Створення фільтрів. Стандартні фільтри
  • Аналіз якості трафіку та його джерел
  • Аналіз структури та відвідування сторінок
  • Оцінка соціальної активності
  • Розмітка кампаніями
  • Зв’язок акаунту з Google AdWords
  • Розмітка подіями
  • Аналіз мультіканальної послідовності
  • Контрольні питання

Сплата за навчання відбувається у Privat24 за допомогою QR кода, в терміналах Privat24 лабо за реквізитами у будь-якій платіжній системі.