24.04.2020

Практичний курс інтернет-маркетингу для керівників «Маркетинг у мурашнику»

Практичний курс інтернет-маркетингу для керівників Маркетинг у мурашнику

Коли: 27 травня 2020
Добавить в календарь: Добавить в Google Calendar

Який графік: С 19:30 до 22:00 у понеділок, середу та п’ятницю
Тривалість: 17 занять (13 лекцій, 4 практики), 45 годин
Хто проводить: Ельдар Нагорний
Документ: сертифікат

Скільки коштує: Два платежі 6 400 грн + 6 400 грн = 12 800 грн разом

Курс можна відвідувати у зручному для Вас форматі:
Офлайн курс: У Києві в офісі Школи маркетингу SMS.
Онлайн курс: Дистанційно, з будь-якої точки світу, беручи участь закритій у закритій онлайн трансляції на Youtube.
У запису: Відеозапис занять доступний усім учасникам курсу назавжди, що надає можливість навчатися та повторювати уроки в будь-який зручний для Вас час.

Вітаю, колеги!
Ми не хочемо піддавати додатковій небезпеці наших студентів, тому, на час карантину, пропонуємо взяти участь лише онлайн та отримати відеозапис всіх занять назавжди. Охочим ми надамо можливість повторно відвідати заняття в офісі школи після закінчення карантину.
Навчайтеся та бережіть своє здоров’я!
Ельдар Нагорний,
засновник Школи Маркетингу SMS

Лектор відповість на всі Ваші запитання як під час трансляцій, так і після закінчення лекцій та курсу.
До курсу включений захист індивідуального проекту для кожного учасника.

У випадку пропуску будь-якого із занять курсу Ви отримаєте доступ до його повного відеозапису.


Завдання курсу інтернет-маркетингу — навчити Вас грамотно та ефективно працювати із ключовими напрямками інтернет-маркетингу: просуванням у соціальних мережах (SMM), пошуковою оптимізацією (SEO), контекстною рекламою (PPC), засвоїти аналіз даних у Google Analytics, проведення digital рекламних кампаній, навчитися керувати командою маркетингу.

Ви засвоїте усі базові навички, необхідні маркетологу для роботи як у великому холдингу, так і в окремому проекті, стартапі, сайті медіа, e-commerce проекті.
Курс є практичним, включає захист дипломного проекту та надає детальне уявлення про формування плану робіт, систему оцінки якості роботи маркетингових інструментів та підвищення їхньої ефективності.


Ельдар НагорнийЛектор курсу: Ельдар Нагорний
Director of Operations at TBWA/MOBILE (Амстердам)

Раніше — операційний директор фотобанку Depositphotos (США). Керував маркетингом Українського Медіа Холдингу (Киеїв) — порталы Bigmir.net, Tochka.net, I.ua; Korrespondent, Forbes, Focus, КомсомольськаПравда Україна та ін. Очолював онлайн-маркетинг холдингу Херст Шкулев Медиа (Москва) — бренди Maxim, Elle, ElleGirl, Wday, Psychologies, Счастливые Родители, MarieClaire та ін.
Стаж у маркетингу — понад 10 років.


Курс буде корисним:

  • Директорам і керівникам, які наймають маркетологів та агентства. Курс дозволить коректно ставити цілі, контролювати їх виконання, розуміти завдання каждого спеціаліста, сказати “НІ” беззмістовним показникам та нескінченним звітам
  • Директорам з маркетингу, досвідченим офлайн маркетологам, які керують командою маркетологів, будують стратегію просування бізнесу, впроваджують KPI та бонуси, контролюють розвиток маркетингу у динамічному середовищі
  • Маркетологам-практикам, експертам в одному чи декількох напрямках інтернет-маркетингу, яким необхідно зрозуміти місце їх інструментів у маркетинг-міксі, інтегрувати зусилля з іншими каналами маркетингу
  • Початківцям та майбутнім маркетологам, які прагнуть опанувати digital

Програма:

Модуль 1. Структура маркетинг-міксу інтернет-проекту, всі ключові канали лідогенерації (5 годин)
Модуль 2. Аналіз відвідування інтернет-ресурсу, Google Analytics + практика (7,5 годин)
Модуль 3. Контекстна реклама (PPC), Google Adwords + практика (7,5 годин)
Модуль 4. Просування сайтів у пошуковій системі Google (SEO оптимізація) + практика (7,5 годин)
Модуль 5. Просування у соціальних мережах Facebook та Instagram, LinkedIn та Youtube, Telegram канали та чат-боти, плюс практика з таргетованої реклами у Facebook та Instagram (навчання SMM) (15 годин)
Модуль 6. Захист індивідуальних маркетингових проектів (2,5 години)

План занять:

Модуль 1. Структура маркетинг-міксу інтернет-проекту, всі ключові канали лідогенерації (5 годин)

  • Формула успішного маркетингу. Поведінкова сегментація цільової аудиторії. Визначення каналів комунікації та ефективного повідомлення
  • Два рівні маркетингу: пошук аудиторії з потребою та формування потреби
  • Стан інтернет-ринку та очікування рекламодавців
  • Цільова аудиторія: портрет користувача українського інтернету сьогодні і завтра
  • Поведінкова сегментація споживача за джерелами трафіку
  • Три етапи маркетингового комплексу інтернет-проекту
  • Огляд основних технологій залучення, аналізу та управління трафіком: SEO, SMM та месенджери, контекстна реклама, email розсилки, онлайн та офлайн рекламні кампанії, PR та просування бренду
  • Розбір кейсів та прикладів

Модуль 2. Аналіз відвідування інтернет-ресурсу, Google Analytics + практика (7,5 годин)

  • Задачі аналітики, місце веб-аналітики у маркетинговому комплексі інтернет-проекту
  • Огляд систем веб-аналітики
  • Установка коду Google Analytics, налаштування та принципи роботи систем веб-аналітики
  • Основи використання Google Analytics, структура аккаунту, ресурс, представлення, рівні доступу
  • Основні елементи інтерфейсу Google Analytics, налаштування звітів
  • Термінологія, поняття якості трафіку, аналіз залученого трафіку
  • Стандартні звіти Google Analytics: структура меню, режим реального часу, когортний аналіз, демографія, інтереси, географія, мобільні пристрої, джерела трафіку, соціальні мережі, контент сайту, конверсії
  • Інтеграція Google Analytics та Google Adwords та Google Search Console
  • Розширені функції Google Analytics: фільтри, сегменти, персональні звіти, мета конверсії, події, UTM мітки та ін.
  • Відслідковування електронної торгівлі в Google Analytics. Мультіканальні послідовності, моделі атрибуції у здійсненні конверсії
  • Налаштування збору баз ремаркетингу в Google Analytics для Google Adwords
  • Аналіз поведінки користувача, A/B тестування
  • Огляд використання Google Tag Manager
  • Практика: спільний розбір конкретних завдань та кейсів

Модуль 3. Контекстна реклама (PPC), Google Adwords + практика (7,5 годин)

  • Можливості контекстної реклами. Переваги та недоліки як каналу лідогенерації та продажів
  • Принципи роботи та основи використання Google Adwords
  • Структура аккаунту Google Adwords. Основні елементи інтерфейсу, структура меню
  • Інструменти Google Adwords: звіти, діагностика об’яв, підбір ключових слів
  • Налаштування Google Adwords: створення та запуск рекламних кампаній. Вимоги до рекламних об’яв
  • Написання рекламних об’яв, типи відповідності ключових слів, аналіз конкуренції
  • Розширені налаштування контекстних об’яв: сніпети, ремаркетинг
  • Оптимізація посадкових сторінок, лендингів
  • Оптимізація та керування кампаніями. Google AdWords и Google Analytics
  • Практика: спільний розбір конкретних завдань та кейсів

Модуль 4. Просування сайтів у пошуковій системі Google (SEO оптимізація) + практика (7,5 годин)

  • Визначення та завдання SEO. Переваги та недоліки пошукового просування сайтів як джерела лідогенерації та продажів
  • Основні принципи роботи пошукових систем, термінологія. Факти ранжування сайтів у пошуковій видачі
  • Підбір та сегментація пошукових запитів. Типи пошукових запитів, аналіз ефективності. Створення та аналіз семантичного ядра сайту
  • Навички технічного (внутрішнього) SEO: мета теги, заголовки та тексты, sitemap та robots.txt, мікророзмітка
  • Встановлення та налаштування Google Search Console. Мониторинг стану пошукової оптимізації сайту
  • Створення SEO контенту. Написання ефективних SEO текстів. Приклади, типові помилки
  • Внутрішні та зовнішні SEO посилання. Аналіз, мониторинг, зростання маси посилань
  • Використання популярних SEO інструментів. SEO cофт та плагіни.
  • Теперішнє та майбутнє професії. Лінк-білдинг, контентне SEO
  • Принципи роботи із зовнішнім SEO підрядником. Контроль та управління ризиками
  • Практика: спільний розбір конкретних завдань та кейсів, прикладів студентів

Модуль 5. Просування у соціальних мережах Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube (навчання SMM) + Telegram канали та чат-боти + практика з таргетованої реклами у Facebook та Instagram (15 годин)

  • SMM як канал лідогенерації та продажів. Статистика популярних соціальних мереж та месенджерів
  • Огляд популярних соціальних мереж. Топ світових та Українських сторінок та акаунтів
  • Стратегія SMM – основні закони та правила гри. Приклади
  • 4 етапи SMM стратегії контентного проекту. Приклади, методи застосування
  • Аналітика SMM. Що та чим ми вимірюємо. Аналітика Facebook, Instagram, веб-аналітика
  • Планування SMM активності: зони відповідальності, контентна політика, звітність та прогнозування
  • Найм SMM-спеціаліста. Формування вимог та постановка завдань. Побудова робочого процесу
  • Контент в соціальних мережах. Редакційні стандарти, популярний контент, SMM брендбук. Як писати, щоб тебе читали. Приклади
  • Онлайн трансляції. Їхні можливості та типи
  • Специфіка Instagram. Можливості бізнес акаунту. Просування через хештеги. Типи Stories. Навіщо вони? Приклади
  • Прайм-тайм. Коли та що постити?
  • Робота з негативом. Основні кроки та правила
  • Основи LinkedIn. Інструменти, можливості. Мета та успішна стратегія просування в Linkedin. Профіль, LinkedIn Sales Manager, InMail, платна реклама
  • Месенджери Facebook, Telegram, Viber, WhatsApp. Інструменти маркетологів, їхні можливості та обмеження. Приклади каналів. Чат боти
  • Інструменти платної реклами в Facebook та Instagram. Моніторинг реклами конкурентів
  • Facebook Ads Manager. Интерфейс, меню, можливості
  • Визначення та аналіз цільової аудиторії. Порівняння цільових аудиторій, аналіз поведінки користувачів
  • Створення рекламних кампаній. Типи таргетингу, типи реклами: охоплення, лідогенерація, конверсії
  • Види рекламних об’яв: карусель, відео, Instant Experience (Facebook Canvas)
  • Встановлення Facebook Pixel. Відслідковування конверсій. Налаштування ремаркетингу
  • Стратегії рекламної присутності. Лід-магнет, локальний гео-таргетинг, ремаркетинг. Комбінація рекламних активностей
  • Практика: спільний розбір конкретних завдань щодо таргетування реклами в Facebook та Instagram

Модуль 6. Захист індивідуальних маркетингових проектів (2,5 години)

  • План індивідуального проекту
  • Приклади проектів
  • Підготовка до захисту індивідуальних проектів
  • Захист студентами індивідуальних маркетингових планів власних проектів та консультація Ельдара Нагорного

Сплата за навчання відбувається у Privat24 за допомогою QR кода, в терміналах Privat24 або за реквізитами у будь-якій платіжній системі.

ВІДГУКИ

Вкусно, быстро, недорого)

Возможно, ваш последний шанс успеть выскочить из иллюзорного офф-лайн мира в окно безграничных он-лайн возможностей! Самые свежие гугл-тренды и яндекс-пингвины от профессионального тренера и маркетолога. Вкусно, быстро, недорого)

Алексей Делюков Fozzy Group