30.04.2020

Курс «SMM — SOS»: просування у соціальних мережах

Практичний курс просування у соціальних мережах SMM - SOS

Коли: 22 червня 2020
Додати до календаря: Додати до Google Calendar

Який графік: З 19:30 до 22:00 у понеділок, середу та п’ятницю
Тривалість: 6 занять, 15 годин
Хто проводить: Ельдар Нагорний
Документ: сертифікат

Скільки коштує: 4800 грн.

Курс можна відвідувати у зручному для Вас форматі:
Офлайн курс: У Києві в офісі Школи маркетингу SMS.
Онлайн курс: Дистанційно, з будь-якої точки світу, беручи участь закритій у закритій онлайн трансляції на Youtube.
У запису: Відеозапис занять доступний усім учасникам курсу назавжди, що надає можливість навчатися та повторювати уроки в будь-який зручний для Вас час.

Вітаю, колеги!
Ми не хочемо піддавати додатковій небезпеці наших студентів, тому, на час карантину, пропонуємо взяти участь лише онлайн та отримати відеозапис всіх занять назавжди. Охочим ми надамо можливість повторно відвідати заняття в офісі школи після закінчення карантину.
Навчайтеся та бережіть своє здоров’я!
Ельдар Нагорний,
засновник Школи Маркетингу SMS

Лектор відповість на всі Ваші запитання як під час трансляцій, так і після закінчення лекцій та курсу


Курс SMM навчить ВАс грамотно працювати з усіма інструментами Social Media Marketing у Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube та Telegram. Будувати стратегію просування у соціальних мережах та месенджерах, створювати ефективний контент, проводити аналіз даних, формувати звітність, налаштовувати таргетинг у Facebook та Instagram, запускати рекламні кампанії, керувати командою SMM менеджерів, працювати з негативом, ставити завдання та контролювати їх виконання.

Ви зможете професійно вести сторінки, канали та профілі, будувати єдині стратегії присутності продукту у соцмережах, правильно обирати канали комунікації, перетворювати завдання бізнесу на практичні цілі інтернет-маркетингу та будувати план їхнього вирішення.

Ви також навчитеся ефективно контролювати роботу підрядників, ставити конкретні завдання перед командою маркетингу, закладати коректні KPI та добиватися їхнього виконання.

Опануєте базові навички, необхідні маркетологу для роботи з social media як у великому холдингу, так і у окремому проекті, стартапі, медіа або e-commerce проекті.


Ельдар НагорнийЛектор курсу:
Ельдар Нагорний
Director of Operations at TBWA/MOBILE (Амстердам)

Раніше — операційний директор фотобанку Depositphotos (США). Керував маркетингом Українського Медіа Холдингу (Киеїв) — порталы Bigmir.net, Tochka.net, I.ua; Korrespondent, Forbes, Focus, КомсомольськаПравда Україна та ін. Очолював онлайн-маркетинг холдингу Херст Шкулев Медиа (Москва) — бренди Maxim, Elle, ElleGirl, Wday, Psychologies, Счастливые Родители, MarieClaire та ін.
Стаж у маркетингу — понад 10 років.


План занять:

Модуль 1. Вступ до курсу SMM. Планування та аналіз (2,5 години)

  • SMM як канал лідогенерації та продажів. Статистика популярних соціальних мереж та месенджерів
  • Для чого нам потрібний SMM: місце інструменту у загальній структурі сучасного онлайн- маркетингу
  • Огляд популярних соціальних мереж. Топ світових та Українських сторінок та акаунтів
  • Стратегія SMM – основні закони та правила гри. Приклади
  • 4 етапи SMM стратегії контентного проекту:
     1. Зростання присутності у соціальній мережі
     2. Підвищення активності аудиторії
     3. Зростання трафіку та конверсій
     4. Монетизація присутності
  • Аналітика SMM. Що та чим ми вимірюємо. Аналітика Facebook, Instagram, веб-аналітика
  • Планування SMM активності: зони відповідальності, контентна політика, звітність та прогнозування
  • Найм SMM-спеціаліста. Формування вимог та постановка завдань. Побудова робочого процесу

Модуль 2. Стандарти та контентна політика просування у соціальних мережах (7,5 годин)

  • Контент у соціальних мережах. Редакційні стандарти, популярний контент, SMM брендбук. Як писати, щоб тебе читали. Приклади
  • Онлайн трансляції. Їхні можливості та типи
  • Специфіка Instagram. Можливості бізнес акаунту. Просування через хештеги. Типи Stories. Навіщо вони? Приклади
  • Прайм-тайм. Коли та що постити?
  • Робота з негативом. Основні кроки та правила
  • Основи LinkedIn. Інструменти, можливості. Цілі та успішна стратегія просування у Linkedin. Профіль, LinkedIn Sales Manager, InMail, платна реклама
  • Месенджери Facebook, Telegram, Viber, WhatsApp. Інструменти для маркетологів, їхні можливості та обмеження. Приклади каналів. Чат боти

Модуль 3. Таргетинг та просування у соціальних мережах (2,5 години)

  • Інструменти платної реклами у Facebook та Instagram. Моніторинг реклами конкурентів
  • Facebook Ads Manager. Інтерфейс, меню, можливості
  • Визначення та аналіз цільової аудиторії. Порівняння цільових аудиторій, аналіз поведінки користувачів
  • Створення рекламних кампаній. Типи таргетингу, типи реклами: охоплення, лідогенерація, конверсії
  • Види рекламних об’яв: карусель, відео, Instant Experience (Facebook Canvas)
  • Встановлення Facebook Pixel. Відслідковування конверсій. Налаштування ремаркетингу
  • Стратегії рекламної присутності. Лід-магнет, локальний гео-таргетинг, ремаркетинг. Комбінація рекламних активностей

Модуль 4. Практичне заняття. Працюємо з налаштуваннями таргетингу, аналізуємо аудиторії, запускаємо рекламу, розбираємо кейси (2,5 години)

  • Аналіз цільової аудиторії та таргетинг
  • Типи рекламних кампаній, рекламні стратегії
  • Настройка рекламних об’яв
  • Підбір та підготовка контенту
  • Спільний розбір конкретних завдань у таргетуванні реклами у Facebook та Instagram

Сплата за навчання відбувається у Privat24 за допомогою QR кода, в терміналах Privat24 лабо за реквізитами у будь-якій платіжній системі.