24.04.2020

Вебінар: особливості таргетингу в Facebook та Instagram. Як не злити бюджет на неправильний таргетинг

Вебінар: особливості таргетингу в Facebook та Instagram. Як не злити бюджет на неправильний таргетинг

Коли: у будь-який момент у запису

Тривалість: 2,5 години
Хто веде: Ельдар Нагорний

Скільки коштує: 350 грн.

Лектор відповість на усі Ваші питання в листуванні.


До програми вебінару «Особливості таргетингу в Facebook та Instagram. Як не злити бюджет на неправильний таргетинг »увійдуть:

  • аналіз якості передплатників Facebook сторінки, залученої та охопленої аудиторії
  • створення та аналіз цільових аудиторій за допомогою Audience Insights
  • настройка типів реклами на Повідомлення і Генерацію лідів
  • створення лендінгів за допомогою Instant Experience
  • ефективність відеореклами та види налаштувань націлювання для відео
  • користувацькі та схожі аудиторії
  • створення власних аудиторій за інтересами та налаштування оголошень за методом Lead Magnet

Ви зможете розібратися із запропонованими особливостями і методами налаштування реклами у Facebook та Instagram, поставити всі питання лектору і закласти основи ефективного ведення рекламних акаунтів для свого бізнесу.

Ви також навчитеся аналізувати результати реклами, контролювати роботу підрядників, ставити конкретні завдання перед командою маркетингу, закладати коректні KPI та домагатися їх виконання.

Розширите базові навички, необхідні маркетологу для роботи з таргетингом у social media як у власному бізнесі, так і у великому холдингу, стартапі, медіа або e-commerce проекті.


Ельдар НагорнийВеде вебінар:
Ельдар Нагорний
Director of Operations at TBWA/MOBILE (Амстердам)

Засновник та керівник Школи Маркетингу SMS.
Лектор EBA, Крок, IT Business School, Вільної Школи Підприємництва і Комунікацій, багатьох конференцій та семінарів.

Раніше – операційний директор фотобанку Depositphotos (США). Керував маркетингом Українського Медіа Холдингу (Київ) – портали Bigmir) net, Tochka.net, I.ua; Korrespondent, Forbes, Focus, Комсомольська Правда Україна та ін. Очолював онлайн-маркетинг холдингу Херст Шкульов Медіа (Москва) – бренди Maxim, Elle, ElleGirl, Wday, Psychologies, Щасливі Батьки, MarieClaire та ін.
Стаж у маркетингу – більше 10 років.

Після реєстрації на вказану пошту прийде лист-пам’ятка з інструкціями з оплати. Після оплати ви отримаєте лист з посиланням на відеозапис.

Оплата навчання проводиться – картою за посиланням (в сервісі оплати послуг від Приватбанку) або через термінали Приватбанку (в розділі «Оплата послуг» знайти «Школа Маркетингу SMS»). Будь ласка, повідомте про успішну оплату.